Klantenservice:

0528 – 204027

Winkelwagen

  Snelle levering in Nederland en België    Groot assortiment    Gratis verzending bij besteding €100,- in NL

Mobile menu

Productmenu

Retourneren

Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft om een artikel of bestelling retour te sturen. Let op! Volg de correcte wijze om misverstanden of andere problemen te voorkomen. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen via het nummer 0528 - 204027 of mailen naar Info@onlinepvckopen.nl.

U kunt een retour aanmelden via het onderstaande retourformulier, maar uiteraard kan dit ook telefonisch of middels een email. Let wel op dat wij onderstaande gegevens nodig hebben om uw retour correct te kunnen verwerken.

Let op: op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd!


Klachten 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: Info@onlinepvckopen.nl of bellen naar 0528 – 204027.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.